fettisdag

Sådär, nu kom jag nyss hem. Vi var ut och åt hos mormor & morfar. Jag, Elin, Sanna, Kim & B-M.
Sen lira vi ett parti kort. De började bra för mig men sen var de fan kört alltså. Men ja kom god Tvåa, fast nära skjuter ingen hare och de var B-M som vann som fick inkassera 60spän.
Jag & Elin köpte två varsina semlor som tröst när vi for ut till byn, de är ju faktiskt Fettisdagen.
Tyvär hade mamma också köpt en överaskning åt mig, ja de va också en semla, så nu lär ja fetta i mig en tredje för dagen. haha. urk av allt grädde nu ju.
Fixa Nitro och vart hos Sanna till nyss, förutom att vi åkte till mc Donalds för de skulle inkassera 11 cheeseburgare ;) Jag köpte inget! ;D Okej, ja hade noll kronor också satt haha.
Nu vart de mkt skitsnack här. Ska iaf ta den där förbaskade semlan och lägga mig och kika Victoria Silverstedt! De är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0