beroende

Har gått och blivit värsta fb nörden nu! Helt beroende! :S Först tetris och nu detta hahaha.
Kim kom och hämtade mig när jag slutade skolan, så vi köpte max som vi for med till Åbyggeby. Gott! :)
Vi satt och avreagerade oss på lite saker. Man blir ju irriterad för mindre!
Körde Nitro också. Han va skit lat!! Spurta lite iaf! :)
Sen fixade jag och Sanna Peace & Love biljetter! :D -1500kr på kontot, men värt!
Vet inte riktigt vilka band som kommer, men Thåström, Håkan Hellström och Sonic Syndicate blir ju nice iaf! :D

Nu ska ja försöka dra mig från datan ner i sängs. Kanske rä något på teven?
Imorgon har jag en hektisk dag!
När jag vaknar 06.30-07.00 ska jag Duscha, leta fram kläder och smink, åka till skolan som börjar 09.00.
Slutar skolan 15.00, ska till stallet och fixa Nitro då.Måste hinna med 17.00 bussen hemigen, fast då direkt till travet och jobba! slutar ca 21.30-22.00. Göra mig klar för krogen och ut på Slick! Hur fanken ska ja hinna allt?!
Dessutom tror jag vi slutar kvart över 15, dvs att ja missar bussen till stallet o lär vänta en timma! De hinns ju inte! >_<


Kommentarer
Postat av: sanna

men jag tänkte att vi drar hem med 20 över 3. orkar inte vänta en timme på bussen vi frågar om vi får dra tidigtare :)

2009-02-05 @ 08:42:14
Postat av: Emma

okej, nej de har du ju rätt i! Vi får gört så! :)

2009-02-05 @ 13:16:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0