Vinterns första vurpa (ej på fyllan)

Nu ska ja snart i väg till Posten. Ska jobba julkortssortering en vecka nu. Sanna också iaf! :)
Men är fan trött. Var ju upp och jobba i bondgården i morse.
Direkt när jag slutar på Posten ska ja ut till bondgården igen och jobba...
Kommer bli riktigt slitigt dagarna fram till jul nu! Dubbla jobb.

När ska ja hinna köpa julklappar? :/

Igår var jag & Elin en sväng till stan, vi skulle vara statister i Linas kondom-film.
Kändes konstigt att vara på Hangloose en vardag ;) Han som jobbar där (äger placet?) sa nånting åt oss: -"Inte kan ni vara här på vardagar också!" Haha. Han känner ju igen Elin, ovanligt ;)
Men tyvär dök inte resten av folket upp så de blev inge av, de ska spela in idag istället men då kan ju inte jag vara med.
När vi knalla hem från bussen sen hörde jag en duns bakom och vände mig om då jag trodde de va Elin, men de va bara nån bakom henne som halkat ikull. Sen gena vi över fotbollsplanen nerför backen så precis när jag sa "de har kommit så mkt snö så de är inge halt" då dratta ja på arslet ;P satte mig i snön men han inte enda ner tackvare mina benmuskler haha! Vinterns första vurpa iaf, som inte varit på fyllan vill säga...
Känns både onödigt och tråkigt att skriva om jobbet varje inlägg, så ja ska försöka att bara nämna annat hehe.
Jobbar ju varje dag numera så :)

Nu ska ja återvända till Lördagens bravader, de man minns. Fast jag minns det mesta.
Förfesta hos Gusten med han, Elin & Malin. Senare kom en Ville också.
Vi körde lite vattenfall och hade trevligt! :)
Senare bar det mot Old Saints.
Var förbi vid rockbaren och hejja på Emelie också , så drog vi med oss Anders mot hangloose. tappade bort gust o malin efter vägen haha.
Där var iaf även Sanna, Sarah, David och Teljing.
Har lite minnesluckor, men så var jag bra full också hehe
Kul hade vi iaf!
Sen följde Anders & Elin med mig hem, bara de att Elin hamna av på efterfest efter vägen hem..
Min kamera vart förstörd också! :(

Söndagen var man bakis nästan hela dagen, inte så där jättedålig, utan mest tugn i skallen.
På e.m. åkte vi och körde med Kim J. på travet. Hon körde Inkasso, Jag - Toledo och Elin - Botino.
Tolle var mysig han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0