9/12-09

Mamma kom in gorma massa så ja vart tvungen att gå upp halv elva, min sista sovmorgon! För imorgon börjar jag jobba varje morgon. Kan ju vara bra så man får något gjort av dagen..
När jag tog in Nitro idag tänkte han hoppa på mig igen, men ja va beredd och han vända om så han stegra bara.
Så nu måste jag hitta en lösning fort, han måste gå med någon annan häst och leka av sig!
De senaste dagarna har han vart på väg att göra nåt så man har hunnit säga till han. 
Sen kom Fanny och red Nitro efter vägen en sväng medan jag gick och elin tömkörde pärla, de gick skit bra! :)
Jobbade bonngårn och nu börjar Paradise Hotel förfan!
Inte för att ja vet varför ja kollar på det. Det händer absolut ingenting och det enda de gör är att prata skit!

Efter det ska jag lägga mig och kika på en film: Marley & jag. Så jag orkar upp imorgon!
Blir att spendera hela dagen i bonngården för veterinären kommer och ska kastrera små kalvisarna.
De är 29st, sen hur många som är killar vet jag inte. Men de blir nog en hälften iaf?
+ att hovslagarn kommer på det! Blir att assistera hela dagen med andra ord :)
Sen blir det quiznight, sista gången för året. Om jag lyckas tvätta bort all skit lukt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0