Hejdå Ina

Vaknade tidigt imorse, klev upp 06:36 pga. att jag inte kunde somna om!
Körde igång Wallander - Skulden. Den var faktiskt bra. Jag älskar Wallander filmerna!
Okej, de är inte samma sak när varken Johanna eller Ola är med. Död och dödrollkaraktär = inte kvar.
Men i övrigt var ju nästan alla samma personer som tidigare så man fann sig fort i den gamla Wallander andan, skönt! Nu har jag alltså 12st nya till att kolla på i framtiden + att de är 2-3st av de förra jag itne sett ännu.
Nog om det. Idag har jag bladat reklamen, allt är klappatochklart inför utdelningen på söndag.
Var ner på stan med Sanna vid ett tiden. Köpte Jeansen jag spanat in på Gina ett tag nu :) och lite småkrafs.
Sen vart det att följa med ut till byn, Longerade Nitro.
Hans sår i karleden är så gott som borta, bara en liten skorpa kvar nu. Så de kanske itne var mugg trottsallt? Alt. att smörjan fungerade kanon!
Tillbaks till där vi var. Longeringen. Han travade så fint runt på en volt på ridbanan och så börja han tvärstanna och då visade det sig att den lille jä"biiiiiiiiiiip"n Jazz hade krypit under staketet in på ridbanan! Tur jag had spö att vifta bort han med och Nitro skötte sig bra och vi kom därifrån. Blir galen på den där lilla ponnyn!!! :@
Så vi fick ta oss en joggingtur tillsammans istället.
Sen cyklade jag hem.

Blev inge hamnfest med pappa ikväll så jag & mamma åkte via ICa Maxi (köpte hårfärg) ut till Hästbo.
Precis när vi kommer dit skulle såklart Ussa & Janne iväg.
Men de fråga om jag skulle rida och Saga stod inne så jag fick rida henne.
Ina hade tyvär inga skor kom de på och var väldigt ömfotad. Fick också veta att hon är såld och åker iväg i helgen :(
Fina Rönningsholms Ina! <3
Kunde alltså inte ta en sista ridtur på henne, jag som velade ta en lugn barbacka tur :(
Hoppas hon får ett kanon hem för hon förtjänar det bästa!
Föresten har de sålt Fjell Ivar också, fast de visste inte när han skulle åka.
Nu ska här tjatas på att köpa Conrad (Inas ettårige son)!



Jag och Svall Saga :) jag och Saga påväg ut på ridtur  Rönningsholms Ina Jag kramar Ina förväl :'(   Clara, Ina, jag & Hildur.

Imorgon har jag MYCKET att göra! Iväg på Hamnfesten: se Renegade Five och sen hem och bjuda brudarna på mat / förfesta -> Hangloose! Innan dess ska jag städa, färga håret, duscha, sminka & fixa mig, baka, laga mat osv osv osv...


                                Rönningsholms Ina<3 & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0