kräftor

OBS! BLOGGEN ÄR UNDER OMBYGGNAD!!!

Igår
var vi & Stenmans hos mormor & morfar och käkade kräftor. Jag käkade dock mest allt annat, eftersom jag inte äter kräftor.  Det slank i en hel del lax haha.
På kvällen jobbade vi på travet. Oas-trion borde man snart kunna kalla oss, för Kim, Elin & jag fick för 3:e ggn irad sitta där ute i Oasen ^^ Trevligt! Sanna underhöll oss hon med.
Det var dock icke mkt folk.
Jag velade ju åka och jobba på Bergsåker när de har Sundsvall Open Trot om en vecka, så fick ja följa med men så visade det sig att de va precis på lördagen när vi ska åka på Ålandsbåten :( FAN!
Jag som velade tjäna moneys! Efter nån timmes fundering så besluta jag mig, med beslutsångest, för att stå över och åka båten istället som det var tänkt från början. Kunde de inte vart på fredagen?
Hurtig som man är cyklade man in till travet och hem sen. Trots att mamma skulle dit!

Idag har jag bladat reklamen om vart annat så fort jag fått tid. Men tolv åkte jag & Elin ut till byn och körde våra ponnys.
Elin hade sulkyn på Pärla så jag fick för ovanlighetens skull ha Rockarden på Nitro.
Men när vi kommit till Sandtaget vart Pärla lite flamsig så vi bytte häst. Så resten av turen körde jag Pärla och Elin - Nitro, första gången någon annan en jag sen jag fick hem han haha. Ovanligt att se han från sidan lär jag säga!
Efter det var vi till travet och körde. Jag skulle rida Inkasso, men som tur var kom Marie och sa att han går på behandling. Bra att det stod någonstans?! Kul att de köpt en frisk häst.. han används ju inte och har ändå en skada så han lär sprutas. Dåligt!!
Så jag körde Botino istället, Elin - Jamira och Gina red Limpan. På banan några bakvarv. Piggnise var Botte! hehe
Gick till Triangeln senare för att handla inför morgondagen. Och vad händer då? Jo, vi ska på COLDPLAY! :D :D :D
Fortsatte blada reklamen sen, suck, de va skit mycket denna gång! Tur mamma hjälpte mig lite!
Gick en promenix runt gropen här senare, för nu kan jag ju inte vara på spåret själv. Igår drabbades en tjej som var iute och red av en Blottare. Förstår verkligen inte pointen med att blotta sig?

Nu vart nästan hela dagen nerklottrad ;)


Hon har gjort det igen! Underbar låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0