nya skor + promenix med josse

Bedömde vädret helt fel, tog på mig linne och kjol, höll på att frysa arslet av mig när jag kom ut å min kortare promenix! Vart lite varmare av att gå iaf. Man lär väl passa på och njuta av den sol man får nu mot slutet på sommaren. 
Idag kom även mina skor från H&M :D
Fick cykla till triangeln och hämta ut dem och handla, eftersom mamma är sjuk.
Känner mig som värsta miljöräddarn haha.
Sen cyklade jag ut till stallet och mata hästen, stannade till hos Stenmans påvägen hem.
Tänkte ta ett snabbt hej bara för ja hade bråttom, men vart kvar där en timme haha.
Min mobil hade dött så de vart stressa hem och ringa Josse, så vid ca halv nio kom vi ut på vår promenad :)
Vi gick runt bort mot kyrkogården, viadukten där och runt. Trevligt!
Så nu har jag skaffat en träningskompis! ;)

mina nya skor från h&m


Nu är det bekräftat av mannen dog av svininfluensa! Läs mer här!

Kommentarer
Postat av: sanna

snygga. var dom bra? :9

2009-09-01 @ 11:52:54
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Anonym

egentligen... så dör det vanligtvis 1000-2000 personer under en vanlig influensa period. fast det är hemskt att folk måste dö!

2009-09-01 @ 11:54:34
Postat av: Emma

sv: Japp de va både skit snygga och bra! haha. Lite glappa uppi på ena och den andra lite trång fram(behövs gå ut). Så de kommer nog bli lite förstora men de går nog bra ^^



sv: Jo sant. Men de här är ju en ny influensa och oerhört smittsam som vi inte vet vart den kommer dra dödsantalet nånstans!

Får man inte hjälp om man blivit smittad leder den ju till döden, en vanlig influensa går väl oftast över av sig själv? eller så har ja hajjat fel haha

2009-09-01 @ 13:40:49
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0