söndag

Var helt klar med reklamutdelningen 13:30. Skönt! :)
Cyklade ut till stallet mot kvällen, jobba ytterst lite åt Larsa och körde Nitro.
Han hade tappat en framsko och en baksko sitter väldigtväldigt löst. Försökte få bort den men gick inte :( så jag hämta ett verktyg för att frösöka knipsa bort sömmen, men icke. Nitro vart tokig så fort jag närmade mig han med verktyget i handen. Fick inte ens ta i benet. Han slog mot mig bara. Han vart riktigt förbannad. Lika jag men jag fick ge upp och han fick helt enkelt springa med en lös sko.
De struntade han snet i för pigg var han och undan gick det, även fast jag hade tänkt ta det lugnt bara.

Fan! Har vart så jäkla onyttig på sistonde och allrahelst denna vecka, så nu jävlar blir det omstart imorgon! Det enda jag klarat är ju fortfarande inget godis på 7veckor nu :) inge pizza, mc donalds eller max heller för den delen. Men allt annat skit då?!
Nä upp har det gått igen.
Ska ta piller imorgon! Suget lär försvinna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0