skrev igår, Åland idag!

Bladade nyss klart reklamen. Har inte haft tid tidigare då jag vart på stan x2.

 Åkte ner vid tolv med Sanna, lämnade in skorna för omklackning och kikade runt och insåg att jag glömt mitt bankomatkort hemma. Det var bara att åka hem och var hemma en stund innan jag begav mig till stan igen vid tre tiden.
Hämtade ut skorna, jääj nu kan jag springa runt på fyllan igen! ;D haha.

Köpte lite saker och var in på banken. Så nu är det fixat så jag får ett nytt bankkort i nästa vecka, eftersom mitt krånglar. (de är Swedbank men ändå funkar det inte på deras uttagsautomater, en del systembolag och tax free = 3 viktigaste typ haha).

Fixade internetbanken på en gång, så jag även kan föra över till andra och betala räkningar osv. för den funktionen hade jag inte förr. Så nu är tradera betalad, väntar på skorna nu! ;)

Var ut till hästarna med Elin & Natalia på kvällen också.
Så när klockan rann iväg och blev halv tolv kände jag att både joggingturen och duschen fick vänta tills imorgon, dessvärre. :(

Imorgon åker vi på dagskryssning till Åland, igen. Denna gång blir det supa! ;DÅker med Sanna, Elin, Natalia, Mamma & fyra av hennes vänner.

Trippen till Åland i Onsdags
Bilder sen sist vi åkte Ålandsbåt, i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0