seg början på veckan

Igår regnade det hela dagen så jag gjorde inte många knop alls. Satt hemma hela dagen.
Eller när mamma åkte vi ut till Stenmans och firade Kim som fyllde 21år! GRATTIS! :D
Förbi hästarna och sen hem igen.
Kikade på en dokumentär om Coldplay i ettan och kan inte fatta att jag ska se dem på lördag! *lycka*
Efter det vart det på med joggingbrallsen för att dra ett par revor på spåret. Skönt eftersom de var uppehåll, regnade annars hela dagen! :( Kallt som fan var det dräemot. Huah.
De ringde igår från ett jobb jag sökt, står som reserv. Hoppas jag får det! Behöver pengar :(

Jag har tappat läsare haha, måste börja uppdatera bättre och lite mer intressant..


Idag har jag inte gjort något heller, städat lite bara, men de är ju förmiddag fortfarande.
Elin kommer inom en timme så vi ska åka ut till stallet och köra ponnyerna. Någon som vill hitta på något sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0