Mitt middagsbjudnings Party (lör)

Nu ska ja ta tag i att skriva om lördagen! Känner att det är dags nu haha.

Brudarna dök upp vid Sju tiden. Då käkade vi, Flygande Jacob och ris, duktig kock = jag! ;)
Sen vart det lite efterätt i form av kladdkaka med grädde, kakor och veckans bakverk (dock bara bullar, butterkaka och muffins).
Sen lirade vi lite Buzz musik quizz. HAHA de är kul när man är många! ;D
Såklart söp vi på också ;)
Lite kortspel blev det väl ocskå.
Sen drog vi med tolv bussen till stan. Tur att bussen vänta för när jag, Sarah och Kim kommit fram till fotbollsplanen bara ringde resten av gänget att bussen hade kommit :O haha. Som vi sprang! Högklackat!
Vi gick ut på Hangloose. Dansade och hade trevligt!
De va inga folk man kände där typ och de va ganska tråkigt, killarna va äcklon hela kvällen gick ju inte att dansa på mitten golvet utan att de skulle tafsa på en, men jag hade ändå skit kul för var ju med dom bästa! :D
Tack för en jätte trevlig kväll brudar! ^^ Det lär vi göra om!

matdags haha spelar buzz kortspel  kim, sanna & weronica Brudarna!
weris o jag haha weris natalia elin weronica vart kollar du då kim?
kim jag och weronica jag, sarah och kim sanna weris jag sarah weris
natalia sarah kim natalia natalia sarah och kim jag, natalia, kim och sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0