blåbär & svamp plock

Idag blev det en tur till skogen i Björke med min käre mor. Vi plockade blåbär och Kantareller!
Men inte blev det mycket, myggen/ bromsen höll på att äta ihjäl oss. Gävle är fan nästa Gysinge, huah :S
Vart ute och joggat här på kvällen också, så jäkla skönt :)

Fick hem nån tidning om Gävle Marinfestival idag, det visar sig att just på lördagen den 15aug. kommer det TRE bra band i rad på kvällen jag vill se! :(
Teo Bolero, Renegade Five och Itchy Daze.
Tyvär krockar det ju alltså med mitt lilla party jag tänkt ha :(
Men har bestämt att jag ska ner och se Renegade Five = ett måste förfan! :D och sen får festen börja efter det, halv 9-9.

Nej nu lär jag sova, har en hel del jag tänkt ta tag i imorgon!


Hörde en bra låt när jag var ute på promenix.

Kommentarer
Postat av: Ronja

15? det stod ju på deras hemsida att det var den 14 som renegade five skulle komma :o

2009-08-03 @ 15:24:14
URL: http://hillman.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jasså :O de stod 15 i tidningen, men då hoppasja på den 14:e isåfall :D

2009-08-03 @ 22:32:08
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0