besökt skolan och distansmätare

Idag har jag farit med Sanna och Bm på lite ärenden. Första stoppet vart på vår FÖRRA skola för att lämna tillbaka skåpnycklar samt bok. Kändes sjukt mysko att gå i korridorerna :S
Nästa stop blev på SDR för stt lämna lite papper oså.
Sen vart det Dollar Store. Precis det vi skulle köpa fanns inte! Men vart lite annat småkrafs.
Cyklade till stallet och bytte hage på Nitro & Pysen, så nu är de back i den gamla igen.
Sen vart det hem och lite senare tog jag mig en promenad/ joggingtur till kyrkan och hem igen.
Den sträckan är 2km, så de blev alltså 4km totalt. Tog ca 35-40min.
Ska börja gå den rundan oftare.
Har hittat värsta bra så man kan räkna ut avstånden och se hur långt det är man gått/ sprungit/ cyklat. Smart ! :D
Åker man bil till stallet är vägen 5,9km. När man cyklar finns en genväg, så kanske ska dra bort ca 1km. = 4,9km
Tur & retur blir alltså min cykelrunda till stallet 9,8km! Så jag cyklar alltså ca 1mil/ dag. Inte dåligt haha.

Imorgon ska jag nog ta en cykeltur till Rusta och sen iväg med Sanna och handla inför torsdagen, för då ska vi ha bakdag igen!
På onsdag åker vi Ålandsbåten och på lördag Ålandsbåten igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0