godmorgon

Sådär, nu är jag utvilad! Kollade bara på Juno igår, slumra till ett par minuter och sen var det svårt att hålla sig vaken sista 10min. När ja slog av dvd:n såg jag heta killen på teven = Josh Henderson. Satt vart fast vid filmen Your, Mine & Ours. Han var dock inte med mkt alls, men filmen var helt okej. Kikade klart imorse, somna vid halv elva - elva.
Vaknar av Björn Gustafssons melodi ca halv tolv då jag får sms av Elin. Lite sms:ande och sen slockna jag igen.
Vaknar åter vid ca 3-tiden av att en full Kim ringer hahah! De satt på bussen hem från Lobby då. Snackade med hon kanske 10-15min? Ja va helt trött, men vart piggare efter det. Somnade dock direkt igen!
Klev upp klockan 09.12 imorse. Morgonpiggen!
Efter lite morgonövningar och en morgonpromenix med mor känner jag mig pigg igen :)
Hade tänkt vara lite nyttig men vettesjutton hur de blir med de idag? Nu ska tydligen  jag, mor, Sanna och bm åka till mormor & morfar och käka Pizza också.. haha. aja, trevligt iaf!

Nu lär jag lägga in lite bilder på Josh bara för att han är så jävla het! Snyggaste skådisen! ;D
Han är ju f.öv. med i Desperate Housewives, eller var.
Hottie! josh henderson en bild från desperate housewives :P josh henderson           
http://www.youtube.com/watch?v=8CiYjUjQ_d8
första gången han var med i dh.         

Ja är egentligen ingenting för killar med massor med muskler. Men de är nåt med han som liksom ooooh! ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0