NP svenska

Nationella provet idag gick väl sisådär. Vart inge bra, men jag skrev iaf.
Började 08.30 och var klar 10.15. Man hade tid på sig ända tills halv tre.. endå var det bara 4st kvar efter att jag gått.
Var ner en sväng på stan med Sansi då. Köpte ett par svarta Converse! De tog sin lilla tid, 2år, sen de förra gick sönder innan man tog sig råd haha!
Ska snart ta mig ork att cykla till stallet. Fint väder och jag behöver motionera. Ska ta ut ponnyn på en körtur är det tänkt.
Imorgon blir det kanske krogen. Man måste för att orka med veckorna och ha nåt att se fram emot i skolan.
Nu är det bara 3dgr kvar tills studentkryssningen också. Ska kika upp vad som behöver fixas/ köpas inför det också.
Hur ska man hinna allt.
Snart är det ju lov iaf! :D

Årets första Kalv född 22/3-09.  årets andra kalv född i förra veckan :)
Årets första kalvar. Så himlans söta ju! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0