solsken o kurs

Känner mig rätt stolt endå. Fått ut mkt av dagen och endå tagit det chill.
Vaknade kl. 09.10 så dagen har varit rätt lång endå :)
Jag gjorde hela 5 av mina punkter iaf!
(x) Sola           -vilken värme det faktiskt blev ute på balkongen! Låg o slappa i en timme typ ^^
(x) Städa rummet      -nåväl, de får duga iaf.
(x) Rensa garderoben  -japp, nu är där ordning! 
(x) Tvätta                        -hela två maskiner.
(x) Ut och springa!        - Sprang ett par varv uppe på skogen, eller sprang så gott ja orka iaf ;)
* Köra/ longera Nitro
* Filma PA
* In och fixa Tidrapport!
* Ner på stan en sväng?


Det första jag fick höra imorse var att nu blir Jack glad! och mamma skratta.
Igår lovade jag nämligen att om det blir sol ska jag ta ut Jack (kaninen) på en promenad. det var för att jag verkligen ville att det skulle bli sol ju!
Japp, de var solsken men inte speciellt varmt ute.
Så gick en promenix med han, men du ska inte tro han rörde sig speciellt mkt..!
När jag endå var på gång mocka jag och klippte klorna med. Rena lyxet för herr kanin!

Kursen gick bra idag iaf, 7/12ggr så nu är det 5ggr kvar bara. Tror inte jag ska ha nån mer termin, inte nästa iaf.
Det känns bara jobbigt numera. Tider och allt. Men kanske blir bättre när man slutat skolan?

Imorgon börjar skolan igen, suck! Fy fan va tråååkiigt!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror kurserna blir jobbigare när man slutat skolan :p ska nog också sluta efter den här terminen

2009-04-15 @ 10:24:14
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

jo de har du rätt i, för de är lika jobbigt de. Men dessvärre är det ju nu när skolan slutar man behöver de där pengarna :/

2009-04-15 @ 12:41:15
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0