party

Jadu, de här gick ju jävligt bra! Sitter och pimplar vodka nu jag.
Blir att dra med Kim & Elin på fest hos Petra, sen ska de på Slick men ja tror inte jag ska med ut på krogen. Det kostar ju en förmögenhet, nästan.
Jag måste köra en ren helg snart, men inte nu. Är så jävla less på mig själv och jag kan bara tänka på en sak och ja blir helt fucked up så jag måste "glömma" mig lite i spriten just nu. Jag vet, de är inte bra! men bara den här gången.

och Sanna, jag blir inte den jag vill vara när jag dricker... Långt ifrån. Den jag vill vara kommer aldrig finnas.

Nä nu taggas det med partymusik och sen så!

kim jag o elin 21/3-09.
Kim, jag och  Elin 21/3-09. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0