onsdag - lov

Idag har jag inte vart nå sjuk, eller inge halsont iaf! :D Bara så lite så de knappt känts!
Men istället har ja fått huvudvärk hela kvällen! :(
Har inte gjort många knop idag. Lirat lite guitar hero och vart ut till stallet, körde Nitro :)

Han var kanonladdad, nog vårkänslorna som kommit fram! Kasta sig och for när ja tog in han från hagen + att han reste sig på bakbenen och slog med hovarna mot mig. Då vart jag sur!
Körturen vart ju i sulky eftersom vi inte hunnit fixat den andra. Tur ja drog åt lite extra på slaggjorden för han va minst lika laddad då! Var "rädd" för allt på marken, på sidorna och överallt. Tvärnita, kasta sig åt sidan, ett par ggr kasta han sig nästan ner i diket men tvärstanna precis. Kul när han är med på noterna iaf! Pigg var han också! Tyvär så var han så laddad att han busa och slog en heldel! Matte blev mkt sur på han, för han har då aldrig farit och slagit på detta vis. Massa höga sparkar, tur han inte slår ut med benen iaf. Vart att dra åt slaggjorden sen skötte han sig sista biten.
Körde runt knapern och in på div. vägar där.
Han är endå bäst min ponny! ;)

Mamma är föresten bra kul hon haha!
mamma: - Dom hade inge sånt där gratis godis mer, så här du får en sån här istället.
Så ger hon mig en kondom.
Haha!


Imorgon blir det Quiznight på Heartbreak med Elin & Weronica och kanske Natalia? Trevligt! :)
Men först ska ja nog ta en körtur med nissen och enheldel ärenden har ja nog att göra..eller vid närmare eftertanke har jag nog inga? haha. Men nåt är det nog + att ja lär väl hänga på Elin till systemet oså. Tar ju tid att fixa sig med! ;)

min snygge herre :)sötnosen!jag och nissen på väg :)Nitro & jag :)Elin fick prova på den stora äran att sitta bakom Nitro! ;)


Will you think about me,
in time?
It's never my luck,
So nevermind.
I wanna say your name,
But the pain starts
again,
It's never my luck,
So nevermind.



Har haft den här låten på huvet hela dagen Gillar texten!

Kommentarer
Postat av: kim

han har blivit helt tokig att ta in från hagen igen jävla pucko häst :p

2009-04-09 @ 01:18:23
Postat av: kim

fast nu försöker han inte döda en utan nu är de bara otur om man står ivägen.

2009-04-09 @ 01:19:10
Postat av: Emma

jo ja hörde de, nemen precis som tur var! men han lyssnar betydligt bättre nu när man säger till han iaf än förr ;P

De är väl vårkänslor så han lugnar sig nog :)

2009-04-09 @ 13:35:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0