helgen - studentkryssning mm

I fredags var det fest hos Petra. Som jag nog skrev där nere va ja nå otroligt rastlös och Elin höll på att göra sig klar för party, hon & Kim skulle till Petra. Efter lite övervägande så följde jag med också, ja höll ju på att gå i taket av tristess!
De var lite folk där och Kim var lite väl överförfriskad redan när vi kom dit haha!
Men det var mkt trevligt! Typ alla var forna Nyptorpare som Kim gått med hehe.
Sen vart det ut på Slick, jag följde med dit också även fast ja inte har råd egentligen.
Kim var inte längre så medvetande så hon däcka och fick stanna kvar hos Petra när alla drog. typisk! ;)
Jag hängde väl mest med Kicki och Ida, fast vi va väl flera styckna från festen som höll ihop och dansa massor :)
Följde med en snubbe hem. De va väl endå onödigt, man tänker konstigt när man är full.
Fan va ja skrattat åt Kims sköna citat Elin berätta! HAHAHAHA! xD
kim o ja på festen hos petra.kicki, ida, daniel och per på petras fest. johanna o petra dansaren kim som är lite väl rund under föterna ;)
Lördagen vart det upp vid åtta för hemfärd. När jag kom vid halv tio eller nåt med bussen förbi travet kommer jag på att undra om Sanna bytt sin stalltjänst. Så jag ringde hon och jävlar de hade hon glömt. Snäll som jag var hoppa jag av i Stigslund och tog ut dem åt henne. Mor va snäll och hämta mig så ja han hem i tid iaf :)
Eller i tid och i tid, jag hade rätt gott om tid bara att jag tog tag i allt när de va 50min tills vi skulle åka typ..
Så sen for vi i stress till busstationen. Vi han i tid iaf.
Höll på att somna hela bussresan, 3h sömn var inte smart inför detta äventyr! Lika dagen före de vart det väl 4-5h bara.
Fan vilken tid man fick vänta på båten sen! Jisses! 19.00 började man få kliva på och vi va där 16-16.30. 
 Mat direkt vi klev på iaf, gott som fan! :D
Träffade en heldel människor vi känner, trodde de skulle vara omöjligt. Iof hitta man dem inte igen haha!
När vi fått mat kände man sig mer pepp igen och dags att gå till Tax Freen för att inhandla sprit.
Inte nog med att man fick köpa max 22% sprit utan priserna va ju hutlösa! :O
En liten ynka cider 4,5 för 30spänn!! Va kostar de annars på båten 13:-? Alla priser var höjda till typ de dubbla så man vart genast opepp :(
Men tillsist fan vi något överenskomligt så vi gick till hytten och fixa oss och starta upp. Vi hade kul iaf och vart lite fulla endå hehe ;)
What happens on the boat stays on the boat. Egentligen hände de väl inte direkt nåt, men ja orkar inte skriva mer haha.
Studentkryssningne. jag redo för partyhaha party!natalia och sanna.Annica. Lite kul att man kudne kika på dansgolvet på teven hehe. man var nog fan lite party endå haha.  Benen var inte sådär bruna egentligen, ser lite konstigt ut på bilden haha!
ego picVictoria och Sanna.träffa på thomas o kim ocksåkim och sanna + thomas dansarden där bilden är kung, jag fotar dem och vänder mig om och går in i väggen hahaha! xD

Söndagen var man opepp igen, vi hade ju inte kollat upp nånting så trodde vi skulle komma hem tidigt. Hade inget att käka förutom en youghurt och gummibjörnar, inga pengar att köpa nå mat för.
Satt längst fram uppe på bussen hem, niiice! Försökte överrösta allt stojj på bussen med musik, allrahelst den dryga jäveln ja höll på att få nå psyk på! Vi räknade rådjur efter vägen också, fick ihop dem till ca 80st!
Anlände till sist till Gävle vid 20.40 tiden. Elin & Kim kom och hämtade oss, så vi köpte max och for hem till mig för att byta händelser med varandra.
Elin stanna kvar här över natten.
programmet för kryssningen.Fula bilden vi störde oss på hahaVårt uppfinningsrika kylskåp!Youghurtarna va äkcligt varma, fast tyvär funka de itne så bra som vi trott :(

Måndag. Vaknade halv tio, började vakna vid åtta och tvingade mig att somna om flera ggr.
Har länge nu kunnat sova typ as länge, eller för mig är as länge till 11-12.
Men senaste tiden har jag vaknat 8 och inte kunnat somna om fan.
Var ner på stan en sväng med Elin & Sofie. As härligt väder! :D Jackan fick stanna hemma och ändå höll man på att flyta bort tof.
Sen fick jag äntligen träffa min Nitro igen, känns som en evighet sen jag såg han sist haha. 2-3dgr sen. Sötponnyn<3
Fan också på vissa saker :/

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojiga dagar :) snygga bilder hahahaha

2009-04-07 @ 01:30:24
Postat av: emma

menare! ;P

2009-04-07 @ 01:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0