Söndag -filmat musikal

Hade tänkt skriva om helgen men kände nu att jag inte orkar. Gört imorgon!
Nu har jag nyss kollat på Söndagsparty med Filip & Fredrik, dom äger! :) Manson var gäst, han är lite..flum? hehe
Halv tre vart det iväg till skolan för att packa allt och sen for vi med Conny ut till valbo, filmade en musikal där.
Hotel Paradiset hette den. Visst hade den enheldel roliga saker i sig, men de va skit jobbigt att stå så länge och lite långdraget var det! den slutade först halv sju.
Vi va där 75min innan musikalen börja, men endå han vi inte få i ordning på allt det tekniska. Men konstigt, man kan ju undra hur de tänker när de i en så pass liten lokal tränger in 110pers(!) och stolarna täckte hela rummet och vi fick ett litet space på vardera sida där bra precis stativ och kamera fick plats. Verkligen kaos vart det!
Aja vi fick iaf det filmat.. jag fick sköta helbilds kameran så jag gjorde inte mkt annat en fixa lite med irisen emellanåt och bytte band och pausa hahah!

Nu kommer ju veckan bli as lång eftersom vi hade skola idag med.
Fast å andra sidan blir det party tors, fre och lör. Vafan de är ju fullt upp nuförtiden! Många som fyller år i april heltenkelt.

Ursch har nyss vräkt i mig godis. Imorgon börjar jag med nyttigt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0