promenad dag

Denna dag har varit mycket motionerande!
Jag & Sanna, för det första så var vi på webdesignen (sist var typ 2mån sen vi va dit) och för det andra så gck vi upp till polhem. Fast vi gick till stan också, från mammas jobb till skolan, max osv. överallt använde vi apostlahästarna.
Mycket skönt i det soliga, varma vädret! ^^
När vi sedan var ut till byn gick vi en promenix med pärla och nitro :)
Efter det vart det fotboll på brynäs. Sofie, Linda, fanny, Elin, Sanna och jag. Mycket skoj ! ;D
Hahahaha vi spela i 1,5h och de va jobbigt men fruktansvärt kul, alla va typ lika bra! ;D
Hädanefter blir det fotboll på måndag kvällarna. Skönt!

Saker ska alltid dyka upp när man är som mest pank! :(
Green Day kommer till stockholm 11 okt!
De är ett av mina favoritband sen år tillbaka + Billie Joe är massa snyyyyyyggg!
Såg de nu och igår tänkte jag när jag såg nåt med dem att fan va nice om dom skulle komma til Sverige igen, då skulle ja lätt gå. Inte trodde jag väl att det skulle ske så fort, så 525:- är mer en jag har råd med. Ska höra med pappsen haha!

Ju mer jag tänker på helgen och försöker minnas inser ja att de kanske är lika bra att man inte minns? Känns fan som ja skämde ut mig! Att jag sa saker jag inte borde..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi säger så här med, lördagen kunde jag leva utan.. hellst!

2009-04-28 @ 19:35:29
Postat av: emma

men lördagen var också rolig! men man brode nog tagit några glas färre alkohol...

2009-04-29 @ 23:43:31
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0