motion

Startade dagen med en joggingtur imorse, skönt! Tog ett par varv på spåret. Det ska ske oftare nu! ;)
Efter skolan körde jag Nitro, han var latis men i skogen hem då jäävlar sprang han på! Snabbaste han sprungt jävlar va han tog i, glad som sjutton också! ;D Fast när han tog en galopp då blev de hopp-bock-språng och sparkar, då vart ja sur på han och då sprang han på igen! Annars kändes han väldigt travsäker också. Han kan minsan, när han vill! :)
Har promenerat lite också, så motion har jag fått :)

Imorgon blir det stressdag, ska jobba på travet på kvällen, sista loppet ska gå 21.10. Tur det går tidigare en vanligt!
Sen blir det festa. Vi ska till Joel tror jag och sen kika förbi på Hangloose, tror jag. Får se hur dagen lider.
Kommer vi få ett lyckat sista april iår? Inte skett på några år om man säger så..

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på Ugly Betty! :)
GODNATT.


Kikade på csi och då spelades denna låt, gillarn! Fast ja gillar inte Akon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0