kortspel

När jag gick och lade mig igår tänkte jag att jag skulle sola när jag vaknade nästa dag. Sola... hmhm vi har haft regn mer eller mindre hela dagen!
Humöret vart totalt away.
Har vart ut till mormor & morfar som ja skrev i inlägget nedan. Fy fan va äckligt mätt man blev av pizzan!
Spela ett parti Rummy också. Morfar vann! ;O
Sen har jag haft finbesök av Sanna här nu, hon drog hem precis.

Ska dra ihop en lista på morgondagens planer!
* Sola
* Städa rummet
* Rensa garderoben
* Tvätta
* Ut och springa!
* Köra/ longera Nitro
* Filma PA
* In och fixa Tidrapport!
* Ner på stan en sväng?
Jag skulle bli väldigt imponerad om jag ens gör hälften. Är verkligen urusel på att planera saker, de blir aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0