ingen text

Kul att mamma kommer och väcker mig "börjar inte du 9 idag?" 
Jo, de gjorde jag. Tog upp mobilfan som aldrig ringt och upptäcker då att den är stendöd och den går inte att återuppliva.
Den funkade iaf 4dgr efter incidenten men nu är den total-paj. Lär ta ett snack med min far så ja får byta den. 
Tur att morsan har Två mobiler så jag fick låna den ena, men ja har mitt simkort så fortfarande samma nummer!
 Kom till skolan kanske kvart i tolv. Missade MUM som jag tänkte tvinga mig att gå på, de är jobbig! :(
Har fortfarande inte haft någon lektion eftersom Sanna påminner mig nu om att vi inte har någon textlektion idag.
Satt 14.00 börjar min "första" lektion och sista för dagen, Samhäll. 
Sanna tvinga på mig att köpa godis också. Bläh!

Ikväll blir det utgång på Slick. Vi ska på Quiznight är det tänkt :)


ful bild. skolan. ja o sanna.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tvinga dig. du tvinga mig!

2009-04-03 @ 11:38:22
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

du tvinga nog mig lite mer...

2009-04-03 @ 11:50:28
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0