I hate torsdagar

Ännu en avklarad torsdag i skolan! Lättnad. Hatar torsdagarna!! Kom iaf lite framåt med memoryt!
Det började föresten brinna i källaren på skolan idag, de lära slå ur hela systemet så de vart strömavbrott mitt upp i allt i datasalen hehe.
Senare vid 6 tiden var vi och åt på Tennstopet :) Eftersom att Sarah fyller 19år idag, Grattis! , så var hon jag, Sanna, Kim och Elin och åt där. Tänkte bara ta mig en pommes ja, men de lura i mig Mozzarellafylld kycklingfilé med potatisklyftor. De va fruktansvärt gott! Jag som haft nåt emot Tennstopet förr kommer ju få sug efter de där nu!
Vi hade väldigt trevligt där medan vi avnjöt den goda maten! ^^

Conny ringde föresten Sanna och undrade om vi kunde vara med och filma på lördag 14.30-18.30. Vi hade väl mer eller mindre inget annat val än att säga ja.. :/
Efter det blir det ju direkt till Musikhuset, panic & Action! Chemical Vocation, Adept, Her bright skies och Arrows Overseas!
Det måste vi på, även om det tryter i ekonomin!

Imorgon blir det partaya! Ska fira Sarah och sen ut på Goya.
Men först ska jag och pappa och höra oss för med min mobil, ja ja vet vi är inte snabba i min familj direkt... bara 3 veckor sen incidenten nu! Är ruggit less på mammas Huawei !

GODNATT.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha tenstope är gott :D

du har iaf en ekonomi din skit!

2009-04-17 @ 16:19:46
URL: http://nitton
Postat av: emma

ja som fan!de trodde ja inte hörredu! men nej de har ja inte! :( -5kr på kontot nu ju :/

2009-04-18 @ 03:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0