Firat Sarah

Nyss hemkommen från staden. Har varit hos Sarah och firat henne :) Sen var vi ut på Goya, dock inte riktigt vår grej kanske? Så vi gick vidare till Jackpot. Ja vet inte om de skulle vara så mkt kulare.. så vi gick hem till Sarah igen ganska snart ;P
Fy fuck va ja börja må lite illa. Men stabiliserae upp med massa vatten hehe.
"Lady Haga"  haha tror inte Kim heller va så nykter ;)
Haha vi hade lite kul innan vi lära skynda oss till bussen!
Hoppa på trean, hejja på Tim så var det nån som drog i mig. Kolla dit så var det Bea. Så ja hoppa in bredvid hon. Har inte träffat hon sen typ sjuan kanske? Haha. Trevligt att snacka med hon, även om hon var bra lagomt överförfriskad ;)
Sen var det ett gäng killar som slog sig ner vid mig, de skulle på efterfest och jag var inräknad. haha. Inte en enda av dem hade sett mig förr, fast ja bott i gropen i 12år och dom i 19år hahahhaha! De hade vi lite kul åt ;) Flummos!
Men jag gick hem iaf hehe ;P

Är lite småputt på att vi missade Rockweekend.  Renegade Five och Dead of april mfl.
Men 395:- sparade med tanke på att vi inte gick. Eller sparat och sparat, hur kan man spara pengar man inte ens har?


Slänger in en as bra låt med Renegade Five - Love will remain.


Imorgon är nästa dilemma. Ska man på Panic & Action tour? As bra band! Allrahellst Chemical Vocation! Skönaste rösten på sångaren!
Eller ska man ut på krogen, Blue Moon bar på Maskinen? Dom ska lira alla som inte dansar är våldtäcktsmän och Segertåget mm. Det vill man heller inte missa!!!
Svårt val.. hoppas jag blir klokare efter lite sömn!!

Bilder lägger ja nog in i morgon :)

Kommentarer
Postat av: kim

GAGA sa ja ju flera gånger :p och g och h är brevid varandra sådeså..

2009-04-18 @ 11:50:14
Postat av: emma

haha men de va endå lite kul! ;)

2009-04-18 @ 11:59:20
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0