cykel - vår

Jag trodde det faktiskt inte skulle ske, men jag tog cykeln och hojjade till stallet och hem igen. Ruggit skönt! :D
Det var inte så jobbigt. Okej att jag var slut redan vid milboskolan, men sen vart det ju bättre, även om endel backar nästan tar död på en! Så jävla skönt iaf att motionera lite + att man slipper passa en massa tider. Frihet!
Cykeln får det bli oftare.
Strålande väder ute, sol och den värmde på rätt bra. Gick i t-shirt en stund!
Körde Nitro. Han var laddad! Men så har han ju i stortsett stått hela mars också. Fick ju ta sulkyn, tur jag tog på slaggjorden iaf. Han skygga och busa och for. Pigg var han också! :D
Travade på fint när vi ökade lite också :) men när vi kom i trav så var det nån som packade ur en bil eller nåt, då vart Nitro rädd. (Överladdadnings rädd= töntfasoner). Han drog på i galopp och bockade typ. Jag fick slita i han nästan för att få ner han. Han vart liksom hispig och visste inte vad han skulle göra. Jag han tänka, nejfan nu kommer han slå och Pärla situation. Men fick ner honom till skritt och han gjorde en fin fnysning (som Pärla jämt gör) men fan sig sedan i skritt en bit innan vi fortsatte som vanligt igen :)
Sötponnyn! Nu ska även han börja motioneras kontinuerligt, eller vad det heter. Men försöka variera lite så han inte behöver köras så mycket, för han tröttnar och blir lat då.

Imorgon blir det skola, som vanligt. Kanske GH kväll med gänget? ;) haha.
3 dagar kvar nu då va!


Kommentarer
Postat av: sanna

skulle vi inte ut ikväll då?

2009-04-02 @ 09:31:21
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

men sanna! :O

2009-04-02 @ 10:18:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0