Ny mobil!

Slutade skolan 5 idag.Hade webbdesign sista timmarna. Så grymt pinsamt, de va 3:e lektionen och 3:e gången jag glömt lösenordet! :S Eller nu kom jag ihåg, men inte stavningen! xD
Haha!
Så läraren fick för 3:e gången gå iväg och ringa vår skola. Men nu skrev jag upp lösen i mobilen, eftersom han sa åt mig de ;)  De är iaf kul att lära sig html :)

Fick äntligen en ny mobil idag! Var ner med far på stan , direkt när vi sluta. Vart Sony Ericsson C902, som jag länge kikat ut! :D
Min förra en Sony Ericsson T630 har jag haft sen mars 2004! 4,5år! Den funkar faktiskt helt okej, lite små skavanker bara, men så har jag ju tappat den hur många gånger som helst och inte vart ett dugg rädd om den. Och batteriet håller fortfarande en vecka! innan de behöver laddas igen. De kallar jag kvalité!
Så därför blev det en till Sony Ericsson :)
Ska testa den nya imorgon och se vad man kan hitta hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0