idag, igår, imorgon

Sitter här i min ensamhet och känner att ja börjar bli gammal.
Kompisarna drar på fest, och visst de skulle vara kul, men ja orkade verkligen inte.
Så vart lugn hemmakväll med Pizza och mor.
Vart ute och kört Nitro med Sanna. Fick höra av Larsa att de sett en björn i skogen där vi jämt kör!
Inte sjutton vågade vi oss in där nu, så de vart efter vägarna.
Ska endå upp och jobba strax. Eller jag ska sova först!
Imorgon ska vi filma hela dagen. Hoppas det blir bra!
Med tanke på att vår huvudrollsinnehavare just nu är full på fest, låter de inte så lovande.
Den andre kamerakvinnan kör nyktert, tack för det iaf!
Tycker lite synd om Sanna, nykter bland alla fulla.
Igår var vi till Bollnäs. Jag, Sanna o mamma åkte dit med Ussa och Sickan.
Therese starta Bosse och Robert Clay, de blev 7:a och opl.  Vi för ingen direkt tur med oss om man säger så..
Äh jag kände att jag int hade någon skrivarlust.
Ska lägga mig och läsa en bok, den är spännande nu! hehe.

Dagens: 3 doors down - away from the sun

Kommentarer
Postat av: sanna

notering: aldrig mer nykter på fest

men ruskigt glad idag att jag klarare :) hehe

2008-09-07 @ 10:48:13
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

haha. Ja precis ;) men de är inte kul just när man är där direkt hehe

2008-09-07 @ 22:14:02
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0