Ensam

Hände väll inget speciellt i skolan. Förutom att ja höll på att dö av skratt på samhäll när vi skulle berätta lite om oss själva!
Johannes: -Jag är bra på att dressera hundar! (första skrattet) litesnack o mummel
-Nu kan han sitta! (helt nöjd). HAHA! Alla satt o asg. men jag o sanna va nog värst! x'D

Sen har jag vart duktig och städat + tvättat 2 maskiner. Mamma lär bli stolt när hon kommer hem! ;D
Hon är borta på båtresa så jag är alldelles själv hemma, skönt som fan! :D
Nej nu ska jag kika om det är något bra på teven så jag kan slå mig ner i soffan och käka chips med dip! ;D
De är faktiskt "lillalördan" idag!

Kommentarer
Postat av: sanna

fy fan vad kul det var :'D

så jävla härligt är det att vara ensam hemma, me love it

2008-09-03 @ 22:00:37
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0