080910

Började skolan halv 12 idag, skönt! Har väl vart en rätt halvslapp dag.
Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Kollade nyss på Vem kan slå Filip och Fredrik, de är kul! Hoppas på att dom vinner, för dom är kung! ;D
Kollade Idol innan. Har hunnit få två favoriter. Fast finns några till bra!

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.603634&renderingdepartment=2.19545
Lars Eriksson - It aint me baby
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.603666&renderingdepartment=2.19545
Anna Bergendahl - Have a heart
Dom är så egna och speciella i rösten/stilen. Kanon!
Hur bra folk en är på att sjunga så är endå de mer speciella egna, originalen, de bättre.
Så jäklans jobbigt med alla skönsjungandefåglar.

Fast sen finns ju massvis till som jag inte sett. Såg som hastigast att de va flera stycken som jag känner igen som gått vidare! :)

Föresten mamma påminde mig om att de är 7år sen WTC!!!! :S  Jag minns det som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0