tisdag

Idag har jag inte gjort mkt alls. Legat i sängen och kikat teve mest hela dagen. Vart kika lite gamla band, där jag bla. fan en del till Big Brother avsnitt hehe.
Hade kurs nu i kväll, som vanligt. Fick rädda 6st möss som hoppat i havretunnan, utan att komma ur, för andra gången.
Skit söta är dom iaf ^^ Men snart dör de nog av gift. Som vanligt får människan styra..
Kolla på Desperate Housewives nyss också, i slutet av avsnittet hoppade de 5år framåt i tiden och kommer stanna där, fast de visste ja skulle hända. Men ganska mycket har hänt om man säger så!
Den serien är verkligen <3 !

Igår bjöd jag hem Kim på middag, fast de va såklart mor min som lagat ;)
Hera var också med. Hon sprang runt och hämtade mina gosedjur opch allt möjligt så vi hade fullt sjå, var det inte den ena så kom hon med den andra haha. Bushund!
Tur att mor min alltid har hundgodis hemma eller med sig, fråga mig inte varför vi har ju aldrig haft hund haha!
Fick na sitta still och vacker tass och sitta kvar iaf ;P Rulla var det svårare med, de var hon för livlig för och skulle hoppa på handen bara haha.
Lärde henne hämta tidningen också och lämna till Kim, kommer hon i håg de? haha.
Jag vill ockås ha en Hund!! Men det ska vara en Bullterrier. Min drömhund, men drömmar är inte alltid till för att uppfyllas..

möss på travet  lille Cleo och Hera.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ser att det är emelie på stilen hon står på bilden ;p

2008-10-22 @ 09:50:54
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA ja! ;)

2008-10-22 @ 19:32:26
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

fast drömmar är ju ändå.. till för att uppfyllas ju :) fast det är klart. det är inte alltid dom gör det. men du har ju hela livet på dig att skaffa hund, så du behöver inte deppa över den delen än ;)



haha har aldrig heller förstått varför ni alltid har hundgodis med er eller hemma ;D är lite småkul sådär :p

2008-10-22 @ 19:54:38
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

jo precis, men ibland kanske en dröm bör förbli en dröm. Endel drömmar kanske är en besvikelse, eller liksom inte en besvikelse.. utan mer verklighet helt enkelt. Äh skit svårt att förklara. haha.

Man allt är så bra i fantasin, och kanske något helt annat irl.



HAHA nej de förstår jag inte heller! :'D

2008-10-22 @ 23:29:05
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

va mycke råttbajs i havren ;P

har du fler bilder på hera och den lilla hunden?

2008-10-24 @ 13:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0