köpis

Igår åkte jag och Sanna till köpis. Vi åkte värsta sär bussen dit så det kändes som sthlm helt plötsligt, som om vi åkte tunnelbana. Så nu ska de bli åka av till sthlm bestämdes!
Det finns biljetter kvar till Simple Plan, så vi har väl så gott som bestämt oss för att åka dit den 31okt? Sanna?
Ska hittas nåt billigt boende också förstås.
Åter till köpis nu, vi gick runt och runt men jag hittade absolut ingenting :( Bra=plånboken, Dåligt=inga kläder till fredag)
Så vi for till Ica Maxi och tillsist en vända på stan. Köpte iaf en ny mascara + läppglans. Jo, de va väl allt? Endå blev jag nästan pank! :(
Ursch, jag ska sluta gå utan smink  och ovårdad på stan. Man får ju stress!
Sanna och jag går och gömmer oss och tror kusten är klar. Nu skynda! Så raskar vi på!
- Oh neej! , sanna. Då kom nästa ! haha.
Nog bara vi som fattart!
Nej shit nu lär jag kila till skolan!!


Kommentarer
Postat av: sanna

ja eller hur, men ändå är man lika ovårdad idag ;p



kom ju på att jag ska tatuera mig den 6nov ju, hur ska jag ha råd med det OCH sthlm? :7

2008-10-09 @ 08:32:20
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen eller hur?!



men åh! vi måste ju åka! :(

2008-10-09 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0