inställd lektion

Kul! Sov över lite för länge i morse, men jag stressa och han med bussen. Kommer till skolan och har placerat mig vid en data, då säger några andra i klassen att läraren är sjuk och lektionen inställd. Jahapp!
Då åkte Sanna och jag hem till mig, de hela 3h det var kvar till nästa lektion! 
Vi han kika på både Oskyldigt Dömd och CSI, + lite till. 
Dom kan sms:a oss om att vi ska ha klassråd, men inte om att en lektion är inställd! 
Så nu sitter jag här och har då dagens första lektion, där jag inte gör ett skit. Vi har text och ska jobba med personporträtt, men jag har varken gjort ett eller ens kommit på vem jag ska göra om.  Låter lovande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0