igen

Jag gjorde det igen! Satte kl. på 8 och åkte med bussen 9. Så nu har jag fotat klart den sista rullen till fotolektionen.
Lite duktigt! ;)
Sen har jag väl mest suttit inne och kika teve, fått lite dåligt samvete eftersom det vart så vackert väder ute idag.
Men sen åkte jag och mor ut till Björke och plocka svamp iaf! ;) Härligt ju! Så fridfullt.
Kikade nyss igenom lite band och fan ett med ett avsnitt av Big Brother 2006, jag bara lärade kika på det!
Nog för att jag tyckte Anton var snygg förr, men så snygg! oooh! :D
Tycker förövrigt att de ska börja igen!! 
 Och föresten ska jag börja vara nyttig frånomed imorgon! Inget godis, inge snabbmat osv.
Som så mkt annat när det gäller mig och Sanna är det väl en form av tävling oss emellan? haha ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är chockad. bra emma! :)



haha, vi tävlar nog om allt ;D

2008-10-20 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0