Helgen

I fredags vart det party hos Sanna, 18-års fest. Vi käkade och lekte lite lekar och hade allmänt trevligt! :)
Sen igår parta vi lite till. Förfestade i Andersberg med Elin, Gina, Stina, Sanna och Sarah, sen drog vi på fest hos Jeanette en sväng. Det var också trevligt!
Har inte riktigt vart nå sådär partypepp i heljen så det blev väldigt få druckna cidrar som gick i.
Ärsch orkar inte skriva mer!
Jo visst ja! Kom i säng sent. Ställde kl. på 7, det tog emot så ja låg o drog mig i två timmar med Snoozen. Så for jag till stan med 9 bussen för att fota min jäkla foto uppgift till skolan!
Fast de va rätt skönt att komma upp tidigt och gå runt på stan, där de knappt fanns en kotte, i den sköna solen! :) Fick en rulle uppknäppt iaf! :) Vad säger du nu va Sanna? Chockad ;)

   sofie och emil 

brudarna  sarah o elin Dra till stan!

Kommentarer
Postat av: sanna

SOM FAN! :O

2008-10-12 @ 14:23:41
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA de förstår jag! ;)

2008-10-12 @ 14:35:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0