fredag hela veckan

Snacka om att man blivit fast i Idol! Jag drömde att jag, sanna och elin var med i Idol. Vi gick vidare och vidare och det var en drastisk nerskäring kvar. Troru inte jag glömt komma på en låt att sjunga osv., träffade de som är med i Idol nu också! ;) det var mkt spänande! haha.
Kan inte sjunga överhuvudtaget i verkligheten liksom.
Tror att de vart en blandning mellan allt Idol tittande och att Elin & jag skulle sjunga singstar igår, men inte hittade det.
Så imorse när jag vaknade kom Elin över igen, då hade jag hittat Singstar så vi sjöng de lite granna. ursch, jag är verkligen kass. Men det är annars rätt roligt.
Har vart ut till köpis med mor också. Lärade köpa bruna tyglar för att matcha tränset nu imorgon när jag ska ställa ut Clara och Oden. Vi måste ju se lite profitionella och snygga ut!
Känns ju inte så bra just nu eftersom jag inte har en aning om hur allt går till! Det jag önskar nu är att jag inte får nr.1 med Clara! Hur fan ska de då gå?! :S
Kikade Idol nyss också. Eller nästan nyss iallafall.
Jag vart nog nervösare en Johan när det bara var han och Jenny kvar! Även om jag var sågottsom säker på att Jenny skulle ryka, så kunde man ju inte vara säker eftersom t ex Robin E. hängde löst sist! han som typ är en av de bästa annars.
Men iaf så vart ju både Johan och Lars kvar! :D :D :D :D :D ah, ni fattar..!
Nej, nu måste jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: sanna

hahah! nice dröm du ;D

2008-10-04 @ 00:46:09
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

den va mer en nasj! haha ;D

2008-10-04 @ 21:52:07
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0