081030

idag har jag möblerat om lite. slängt ut lite skrot ur mitt rum. och fixat om lite. så nu är det inte lika trångt härinne.
fast jag skulle visserligen vela byta ut lite saker, men de får bli en senare process.
annars har jag väll inte gjort så mycket? eller jo, var ut med elin till köpis. så förbi travet. medan elin mocka och fixa tog jag in inkasso och borsta samt satte mig upp och red lite runt stallet. han verkar trevlig att rida, så får testa på mer någon dag. så var vi ut till våra busar med. nitro var tydligen bråkig imorse, hoppade upp på axlarna på larsa! igår slängde han sig på min rygg också. stegrar och slår och far runt som en idiot! får nå tokfel snart! kastrering nästa, tack!

hörde en låt på radion, som ja visserligen hört förr. men den är bra! så har lyssnat lite på daniel powter nu.
http://www.youtube.com/watch?v=70yiDnkqpHQ&feature=related

Hade jag bästa drömmen inatt?! haha!

VI SER DET SNÖAR VI SER DET SNÖAR DE VA JU ROLIGT HURRA...
Jopp, kim ringde just och sa "kolla ut", och jojomen därute låg det mycket snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0