081028

Nu satte jag mig för att skriva en radda men de är ju totalt tomt i skallen. Sängen kallar, kanske?
Har vart på travet med Elin och Sanna både igår och idag. Jag körde N.N.Inkasso och de andra små ponnysarna ;)
De gick bra, skoj!
På kursen idag fick de tömköra, de vart nästan katastrof haha! men men.
Nu är jag tvärpank! Nästan! Tog ett år att samla, men nu är mina 15.000kr borta! Eller okej, köpte ju Nitro för dem!
Men inte räckte de heller, utan 5 tusen till! 20.000kr för en ponny som är omöjlig vad gäller det mesta?!
Nog tar det emot att den där systemkameran, canon eos 40d aldrig lär bli min nu, den som ja samla till ju! :(
Fast å andra sidan är Han är ju endå MIN nu och de är väl de som betyder nåt! <3
Han får sjuttsiken springa in de där pengarna nästa år! ;)


http://www.youtube.com/watch?v=H953Y4qxqps
Värd att lyssna på och snyggo! Jacob alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0