spruta

Igår gjorde jag vinterns första vurpa! 
Skull rasta Kims hund så drog hon på och jag stappla fram och sen på vägen tillbaka så for benen och jag damp ner bakåt och slog i skallen, han ju inte ta emot mig direkt. Så där låg jag på marken och asg o ropade på Kim. haha. 
Gjorde inte illa mig som tur var. Idag halkade jag massa men ramlade icke som tur var.
Nitro hade fått nog av sprutandet igår så vi fick inte i han den på morgonen. Så vi tog de på eftermiddagen ist. 
Larsa höll och mamma hjälpte till att hålla medan jag spruta. Fast han for ju runt som en tok. Men så han ja få i sprutan, men så for han iväg så ja lära rycka ur sprutan igen. o den blev sne. Så lille Nitro börja blöda.
Så fick ja inte av kanylen så mamma fick försöka byta den, då "stack" hon sig eller snarare skärde lite ytligt, fast den är så grymt vass så hon började blöda massa.
Sen tröck Larsa upp han mot väggen, mamma också. Så spruta jag. Men han höll på o försökte fara iväg så jag strök han på halsen och nöp till precis bredvid där ja skulle spruta, dock for han iväg precis så ja stack  mig själv i handen, fingret. Inte nå djupt men de började också blöda massa.
Tillsist fick jag in sprutan och kunde spruta in penicillinet. 4:e sprutan i. Nu är det "bara" 3ggr kvar. 
Han är så duktig när han vill, men annars så.. njaa. 

Blir man irriterad! Klassråd 09.30 och vi skulle börjat 09.20. Så kom vi upp till lektionen, rbl, 10.00. Nä, eftersom ni hade klassråd börjar vi 10.45. DAMP! 
-Dom sa att ni drog förra gången så ja vet inte, ska ja sätta frånvaro på er? GAAAAAAAAAAAAAAAH! D-A-M-P! 
Nej nu ska vi kila upp och se vad mer de har att komma med... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0