robinson

Ja, då var det Halloween igen. Dags att knacka dörr osv. Minns när vi nyss uppfattat det där med bus eller godis och gick runt i byn, de va ju flertalet år sedan, men de första vi knacka på hos fattade noll och vi lräade förklara vad bus eller godis va. Men nuförtiden vet väll varenda kotte, även i Sverige.
Kommer också ihåg, tror 2001-02, när vi gjrot oss klara som Häxor osv. och gjort hästarna klara för att rida ut på en Halloween vända i byn, ja då ringde Sannas mor att hon lärade hem. Haha misslyckat! ;)
Nog med det. Vart att vi åkte ner en vända på stan igår, men ingen av oss var nå festpepp alls så det blev hem igen med alkoholen ibehåll.
Satte mig och började med personligabrevet till Robinson, men att jag skulle klara det på 20min, när jag inte ens börjat all tid jag hade på mig innan var ju dödsdömt. Satt jag han inte klart! :(
Lite besviken att jag inte sökte när jag hade tid, när jag tjatat enda sen Robinson började på att jag skulle vara med!
Inte för att jag är nån tevemänniska direkt.. men de verkar så otroligt kul där och de är ett program jag verkligen skulle kunna tänka mig att vara med i! Blir det året efter igen, då ska jag söka! ;)
Nej nu har Elin damp, så jag lär kila! Ska partaja!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha det kommer inte jag ihåg xD

wtf var ju bara för något år sedan jag fick reda på att man kunde gå bus eller godis ju :o

2008-11-02 @ 21:51:17
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0