November

Nu är typ ännu en helg över. Vart tar tiden vägen? Har inte gjort mkt annat än åkt buss och vart hos Nitro.
Blir likadant nån vecka till.
Igår var jag onyttig. Var med mamma och käkade Marinerad Kycklingfilé på Pizzeria Deniz (?). Det var ingen större hitt om man säger så. Visst de gick i, men de va skit starkt och smakade konstigt. Gick knappt att urskilja på vad som va pommes, kyckling eller bea. Nej, en gång men inge mer säger jag om det.
Men nu har jag återgått igen. Har inte käkat godis på TVÅ veckor! Den du! Nu är det ju liksom jag.
Inget massa småätande heller!
Undrar ja hur länge de håller..
Föresten är det snart julafton och jag har inga pengar för att köpa nå julklappar :(
Fick Posten jobbet iaf! :D Okej, så kul är det verkligen inte! De är skit jobbigt, MEN jag behöver pengarna!
Så 16-23dec. är det julkortssortering. Har alltså bara 2 veckor kvar i skolan, denna termin! :O
Fan va ja måste plugga och ta tag i alla project nu! :S
Nej, nu ska jag ta och lägga mig och kika på en film. Tror det får bli Black Dahlia, har försökt sett den hundrafemtielva ggr men kommit annat i vägen o somnat o skit, så har bara sett typ 10min. hehe.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0