Julbord

Vaknade kl: 07:55! imorse. Bussen jag skulle med går 07.58!
3 min, + att de är 5min gåväg till bussen.
Jag for upp ur sängen, drog på mig närmsta mjukisar och tröja, på med första bästa strumpor, i mörkret sen rusade jag till bussen! Sprang enda fram till hållplatsen. Bussen kom precis när jag var framme ;)
Ibland är man bra haha. Hade vart vaken i 4min när jag klev på bussen! xD
Tur att jag inte stötte på nån jag kände hehe.
Sen har jag vart duktig och lagat mat när jag kom hem. Potatismos och fiskpinnar! ;D De vart gott, fast mosen va kanske lite dålig smak på. Men vafan de va gött!
Nu har jag precis gjort mig klar, ska på julbord med farsfamilj!
Inte för de direkt finns nåt jag käkar på ett julbord. Jamenar köttbullar och prinskorv? Nej, knappast!
Lax är de enda typ! ;) Nej, hoppas de finns något gott! Är hungrig nu ju!
Shit va jag snackar om mat?! hahaha.

Idag är det 1 advent = 3,5v till jul ! Ojj! :O
Oh inget ljus har vi tänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0