Jag är för lat

för att orka uppdatera något! Men vi tar några korta.
Var och hämtade hem min lilleskit kanin idag iaf! Så nu är Jack hemma igen! :)
Söt kaninen, fast han är lite tjock ;)
Imorgon ska jag vara hemma hela dagen från skolan, men kommer spenderas i stallet på bondgården.
Nitro ska kastreras kl. 08.30! Och jag ska åka dit typ halv sju, så han hinner ut och käka medan jag städar åt han.
Fick hans nya täcken idag också, så nu tål han både regn och kyla! ;)
Tur att Kim iaf jobbar, de ska kasteraras ett x antal kalvar också + lite till saker.
Elin ska också komma dit. Sanna?
Vi ska ha trevlans och fika, om de nu går ikombo med att man sett allt äckel blod och skit före. Uuuh!
Fattar inte hur jag ska lyckas vara med och hålla Nitro samt hjälpa till och se på de där! :S
Jaja, godnatt. De är bara att hålla tummarna i natt att Nitro blir lugn som valack! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0