intresseklubben antecknar

Nej nu måste jag ta och skriva lite oftare, har fått klaganden, så jag inte tappar alla mina bevakare! ;)
Fast jag har ju inget vettigt och då blir det skit trökigt ju.
Till att börja med iaf så fick jag ett brev idag och däri låg alla papper på Nitro! :D Så nu ska de bara fixas in till sptf och gotlandsrussklubben.
Den andra saken är den att jag nu ska köra på att vara lite nyttig, får se hur långt de håller denna gång.
Två dagar avklarade utan massa småkäk och godis. Bra där av mig!
Även motion ligger på schemat, förutom mina dagliga sit-ups jag måste göra så går jag ut och går/springer med Nitro. Han lär ju ha 2-3x15-20min/dag. Så de räknas faktiskt som motion! Och annars så ska jag lägga in lite fler pass när jag har tid, för tid är verkligen nåt jag inte har i överflöd! Var på promenad på hälsans stig med mamma och hennes lilla gäng som gör den loven varje söndag numera. De tar ca 1h. Skönt, även om de va svinkallt så känner man att man gjort något! :) Så ska fortsätta gå med dem är det tänkt.
Trätt som fan är jag med. Somnade på Christine, för 3ggn irad! Har inte klarat av att se ett enda program på kvällen utan att somna, men så har jag inte sovit mer en till 6-8 på de senaste 3v.! och lär bli så ett tag till.
Visst är det okej, men så här på kvällen märker man hur sliten man blir!
Och allt jobb! De är ju hela tiden tycker jag, fasten de inte är så ofta. Men vart borta hela heljen för att ja hade stalltjänst, grindvakt och hjältpe elin när hon tävla pärla mm. >_< och igår och idag hade jag kurs på travet.
Skönt att de blri sista gången nästa gång! Klart man kommer sakna eleverna lite, för dom är ju helsöta! Men de är svinkallt ute och ja behöver lediga kvällar!
Jag orkar inte ens ta upp hur irriterande skoldagen var idag! fan jag va på skolan 09.20 och 12.30 kom de andra + mer...!
Denna helg ska jag spendera hemma, framför teven och bara ta det luuuugnt! Wish me goodluck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0