sovmorgon

Efter 45 dagar fick jag äntligen sovmorgon idag! Eller mja, gick ju upp 10.20, fast de är sent enligt mig.
Festade igår. Förfest i a-berg med Elin, Sanna och Sarah. Sen skulle vi ner på Hangloose men så hade Sarah tappat sitt leg nånstans efter vägen, så de blev inget av :( Jag som var fett pepp!
Vi gick hem till Sarah istället och hängde med hennes brödrar och joel. Fast jag drog väldigt strax därpå.
Dom satt och kikade på Låt den rätte komma in, jag vill se den!
Men de va endå en rätt soft kväll.
Tidigare på dagen var vi ut till mormor och morfar, Sanna o BM var också där. Samtliga hade med sig lussebullar sen fredagens bak hehe.
Jag & Elin tog en kortare med morm o morf. Jissa vem som vann? JAG! ;)  Vann förra heljen vi lira hos Stenmans med. Haha!

I fredags kom Sanna och Elin över och käkade Tacos samt kollade på Idol, Kevin vann. Han va liksom redan vinnaren från starten.
Visst ja, vi hade ju fin besök på skolan också. Först på morgonen kikade vi rbl:are på Efter Bröllopet , en dansk film. Rekomenderas att se! Den var mkt bra! Lassgård var med i den, därför vi såg den.
Sen kom iaf Rolf Lassgård och hade föreläsning. Han visade lite scener ur olika filmer han spelat, och berättade bakgrunden till dem. Teknik, filmning och div. annat. De va riktigt intressant och lärorikt! Han va lite kul också haha!

I helgen har jag vart så onyttig så jag måste ta en långpromenad sen känner jag!

Kommentarer
Postat av: sanna

det var synd! var också pepp på krogen. lassgård var bra och efter bröloppet med :)

2008-12-14 @ 20:00:34
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0