slappdag

Idag har jag haft en luuugn dag. Legat framför teven i stortsett hela dagen. Kikat oc, scooby doo, beck mm
Vart rastlös efter ett tag, som tur var velade mor min ta en promenad så de vart att pälsa på sig och ut i kylan (-10!).
Annars har jag bara vart ut till ponnyn på kvällen också.
Gjorde "sellerisoppa" igår, så nu har ja bara käkat de igår och idag. Förutom morgon o kvällsmacka. Julvört är grejjer de!
men imorgon får ja lov att vara onyttig igen. De är ju ändå nyår! Redan inhandlat en godispåse igår, duktiga jag som inte tatt en enda bit ännu! ;)

Igår var jag & mor ut till Hästbo. Fick varsin julklapp av "Sickan" hehe ;P
Gick en tur runt och hälsade på alla hästarna också. Sötnosar!
Så stod de en söt brun nordis där inne, som va väldigt kelvänlig. Sen när vi gått vidare kom vi på att de va ju Ina! ^^
Henne har jag saknat faktiskt. Väldigt mysig häst!
Clara växer på hon och fina Hildur! Busligan med de yngsta va så söta med! Jarri och Conrad ser likadana ut så ja vet inte vem som är vem ;) Tror inte ja sett dem förens nu. Och "små" hingstarna. Oden skulle pussas och va upp i ansiktet hela tiden! ;D
Nu har dom bara nordisar kvar på gården och de kändes tomt utan Cockie :(
Vi släppte föresten Nitro med Pippi & Tequila igår, i hans gamla hage. De går skit bra ihop! ^^

Nu ska jag lägga mig och kika på teve! Tidigt men ja ska ha stalltjänst imorgon igen! :/

Kommentarer
Postat av: sanna

vad kul att det gick bra med n, p & t :)

2008-12-30 @ 22:19:22
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0