så var höst terminen slut

Hade sovmorgon tills två idag. Men jag vaknade halv 10. Vart iaf utvilad! :)
Han icke klart på Webdesignen där vi ska ha hemsidan klar innan fredag. Så ja får lämna in den endå, nån dag i veckan.
Imorgon börjar vi jobba på Posten. Julkortssortering, de är nog mitt 4-5år nu haha. Fast en efter en faller vi bort, nu är det bara jag & Sanna kvar. Börjar 09.00 och slutar 14.30, korta dagar numera. Men ack så slitsamt!
Morfar fyller föresten 82 år imorgon så vi ska dit med lite lussebullar och fira! :)

Så var nu Höstterminen slut, och bara en termin kvar tills Studenten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha lussebullar :D fan vilken surpuppa du va i stallet idag då ;)

2008-12-15 @ 23:10:54
URL: http://llillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0