Postenjobb

Nu ger jag upp! Har suttit och pillat lite med designen, eller rättare sagt färgerna bara. Försökte ta lite färgglatt sådär men se hur de gick. Imorgon ska jag ta och fixa till det så färgerna matchar varandra! xD haha!

Andra jobbdagen avklarad! :) De gick fort även idag. Fick göra lite allt möjligt eftersom de inte vart nå mycket julkort.
Sanna o jag gick och klagade på hur hungriga vi var hela tiden men de dök upp nya jobb hela tiden så vi han aldrig med och ingen sa till, men llockan 14.30 stod inte vi ut längre utan lärade ta vår efterlängtade lunch! haha.
Hoppas resterande dagar går lika fort! Under tiden vi jobbar alltså!!
Lär ut och shoppa julklappar men för vilka pengar?! och tid!
Imorgon jobbar jag 10-15.30 sen hinner man knappt hem fören de är Trav jobb, 18 - 22.
Nitro fick sin 2:a Vaccination spruta idag också, men jag kunde inte vara med för jag jobbade.

Igår var vi ut och fikade hos mormor & morfar eftersom morfar blev hela 82 år gammal!

Kommentarer
Postat av: sanna

detr vart ju bra :)

2008-12-20 @ 02:00:07
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0