posten dag 6

Så var det danföredanföredopparedan. Började kl 7 på Posten idag. Var full rulle hela dagen. Men efter 3h när vi stod och kammade kände ja att de blev konstigt och att ja va på väg att svimma. Men ja fortsatte och efter en bra stund då small de till, synen började försvinna och balanssinnet, det snurra, så jag han precis till omklädningsrummet där jag fick lägga mig på golvet och ringa Sanna så hon fick ge mig vatten. hehe. Så efter massa vatten och en banan blev det bra :)
Vi fick jobba över en timme idag. Så vi slutade strax efter halv 2 tror ja. Men eftersom vi inte visste när vi skulle sluta och jobben bara fylldes på hela tiden så han vi inte med nån lunch :(

Nej nu lär jag sova, ska börja halv sju imorgon! :O
Sen måste jag ta och shoppa julklappar! Med de lilla jag har.

Fick föresten mitt ägarbevis från gotlandsrussällskapet häromdagen. Så nu har jag allt på mitt lille Popcorn!
Han hoppa runt som ett popcorn idag, bushäst! ;)


En as bra låt! Saosin <3
http://www.youtube.com/watch?v=D_S337Vw4i4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0